ACTIVITIES TO SUPPORT THE JAM TSE CHO LING DHARMA CENTRE TEMPLE & HIS EMINENCE TULKU NETEN RINPOCHE'S PROJECTS - Sinh hoạt gây qũy hộ trì Viện Phật Học & Chùa Jam Tse Cho Ling và các Dự Án của Ngài Tulku Neten Rinpoche

 

YEAR 2016

 

Orange County California USA - November 4, 2016: A vegetarian dinner was organized by His Eminence Tulku Neten Rinpoche's disciples to celebrate His Eminence's 10th anniversary in Canada, 3rd year of teachings in Orange County and to support his projects.

 

Ngày 4 tháng 11, 2016: Buổi tiệc chay chung vui đón chào Ngài Tulku Neten Rinpoche được tổ chức bởi các đệ tử của Ngài ở Orange County California để kỷ niệm 10 năm Ngài chính thức định cư tại Canada, 3 năm hoằng Pháp tại Orange County và cũng để hổ trợ những dự án và Phật sự của Ngài.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dallas Fort Worth, Texas USA - October 23, 2016.

A vegetarian dinner was organized by His Eminence Tulku Neten Rinpoche's disciples from Dallas Fort Worth in Texas, and Virginia-Washington DC, USA to celebrate His Eminence's 10th anniversary in Canada and support his projects and Dharma activities.

 

Ngày 23 tháng 10, 2016: Buổi tiệc chay đón chào Ngài Tulku Neten Rinpoche được tổ chức bởi các đệ tử của Ngài ở Dallas Fort Worth và Virginia-Washington DC để chung vui kỷ niệm 10 năm Ngài chính thức định cư tại Canada và cũng để hổ trợ những dự án và Phật sự của Ngài.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Houston, Texas USA - July 31, 2016.

A vegetarian dinner was organized in Houston by His Eminence Tulku Neten Rinpoche's disciples from Austin-Houston in Texas, and Virginia-Washington DC, USA and with the participation of Dharma friends from Dallas Texas, Toronto and Montréal, Canada to support His Eminence Tulku Neten Rinpoche's projects and Dharma activities.

 

Ngày 31 tháng 7, 2016: Buổi tiệc chay gây qũy tại thành phố Houston được tổ chức bởi các đệ tử của Ngài Tulku Neten Rinpoche ở Austin-Houston, Texas, và Virginia-Washington DC ở nước Mỹ với sự tham dự của các đạo hữu đến từ Dalas Texas, Toronto và Montréal Canada, để hổ trợ cho những dự án và Phật sự của Ngài Tulku Neten Rinpoche.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YEAR 2015

 

Dallas Forth Worth, Texas USA - November 7, 2015.

His Eminence Tulku Neten Rinpoche's disciples in Dallas, Virginia-Washington DC, and Minesota organized a vegetarian dinner in Dallas Forth Worth area, and with the participation of Dharma friends from Austin-Houston, Arizona and Philadelphia USA to support His Eminence Tulku Neten Rinpoche's projects and dharma activities.

 

Ngày 7 tháng 11, 2015: Các đệ tử của Ngài Tulku Neten Rinpoche ở Dallas, Virginia-Washington DC, và Minesota tổ chức một buổi tiệc chay gây qũy tại vùng Dallas Forth Worth, với sự tham dự của các đạo hữu đến từ Austin-Houston, Arizona và Philadelphia, để hổ trợ cho những dự án & Phật sự của H.E Tulku Neten Rinpoche.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Houston, Texas USA - July 19, 2015.

A vegetarian dinner was organized in Houston by His Eminence Tulku Neten Rinpoche's disciples from Austin, Houston, Virginia-Washington DC and Minesota USA to support His Eminence Tulku Neten Rinpoche's projects.

 

Ngày 19 tháng 7, 2015: Buổi cơm chay gây qũy được tổ chức tại thành phố Houston bởi các đệ tử của Ngài Tulku Neten Rinpoche đến từ Austin-Houston, Texas, Virginia-Washington DC và Minesota, nước Mỹ để hổ trợ cho những dự án của Ngài Tulku Neten Rinpoche.

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Toronto, Ontario CANADA - January 2015  (Tháng 2, 2015)

Activity with vegetarian lunch were organized by His Eminence Tulku Neten Rinpoche's disciples, voluntary friends, musicians and singers in Toronto with offering from disciples from San Jose, Orange County California - Vancouver, Calgary, Toronto and Montréal Canada to support the Jam Tse Cho Ling Dharma Centre. For more details, see New Year 2015's activities at the Dharma Centre. 

 

Buổi cơm chay cùng sinh hoạt gây qũy chung vui đầu năm được các đệ tử của Ngài Tulku Neten Rinpoche, quý đạo hữu và anh chị nghệ sĩ tại Toronto thiện nguyện tổ chức, cùng với sự giúp đỡ của các đệ tử từ San Jose, Orange County California - Vancouver, Calgary, Toronto and Montréal Canada, để hộ trì Viện Phật Học Jam Tse Cho Ling. Xem Phật sự đầu năm 2015 tại tu viện để biết thêm chi tiết.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MORE ACTIVITIES IN THE PREVIOUS YEARS - NHỮNG CHI TIẾT KHÁC TRONG NHỮNG NĂM VỪA QUA

 

YEAR 2014-2013

 

 

 

 

 Jam Tse Cho Ling Dharma Centre.© Since 2012 All Content Copyright.